Alla inlägg den 14 mars 2013

Av evelina nordberg - 14 mars 2013 12:34

Jahopp....

Solen syns därute och jag gör mig redo för att åka in och möta mina nya släp :)

Fjantigt? Idag kommer dom och jag ser fram emot denna leverans. 3 splitter nya släp. Det går bra nu ;)

Igår bjöd min stammis mig på middag på jobbet. En lyx få förunnat! Var ju helt underbart... Snackade lite om hans kärleksproblem och hur kär han e i sin *gumma*. Så roligt att prata med någon pm livets gåtor.

Tänkt på en sak; hur lite kontakt har man inte då om man inte ens e medveten om en grej som funnits i över en vecka? Tankeställare?

Nu har jag i alla fall fixat klipptid till tovan Greger för han ser skrutt ut. Roligt när klipparens man frågar om det är så illa att jag kan sätta en käpp på och ersätta moppen? Ja värre än så kan jag lova.

Vill ha vår nu ( helst igår ;)) vill ha upp växthuset, K kommer hit med lekstugan, sandlådan skall fyllas, blommor skall planeras.., längtar!!

<3

Ovido - Quiz & Flashcards