Alla inlägg den 21 mars 2013

Av evelina nordberg - 21 mars 2013 13:15

Är så jäkla nöjd med allt nu!!


Hoppas lyckan sitter i LÄNGE och ingen ger sig in i matchen..


I mina tankar är det redan klappat och klart vilket i och för sig är fel men man kan ju hoppas?!?!


Har lite att stå i nu dessa dagar så jag kommer inte att hinna tänka på det så mycket...


Fast om det blir så? Då är det redan klart att börja direkt.. :)


Innan sista mars måste 5 häften in till kommunen, papper skall överlämnas till grannen då jag kämpat med dessa länge nog och snart äntligen klar (bara renskrivas för jag har jämfört med 4 andra föreningar hur de har skrivit så det inte blir fel) sen måste årsbudgeten gås igenom, butiken skall renoveras så hela planen för det måste vara klart på söndag, anmälan till kommun om ombyggnad måste ju också givetvis in.. Osv...


Tar lite varje dag så är jag snart klar :)


Peace
Ovido - Quiz & Flashcards