Alla inlägg under april 2010

Av evelina nordberg - 6 april 2010 16:33

Hej

 

Idag är en trött dag...

 

Jobbade kväll igår och öppning idag men vet ni vad? ska tillbaka till jobbet om en stund och jobba lite till då ingen annan kunde... känns si sådär men men.....

 

Ska även öppna imorgon så vi får se hur detta slutar.... Har en aning om att det slutar sådär men jag hoppas på det bästa...

 

 

Ska jobba med Andrea ikväll så det blir nog toppen!!

 

orkar nog inte skriva mycket mer idag.....

 

 

puss o kram

Av evelina nordberg - 1 april 2010 13:12

Idag har jag i alla fall fått sovit några stackars timmar trots att telefonen ringt konstant...

 

Inatt var jag och hämta min underbara bror och hans flickvän som kom hem som pepparkakor såklart.

 

Fast jag gjorde något igår som skrämde slaget ur mig, något som jag har lovat mig själv att aldrig göra men som tur var så fanns det några guldsjälar där ute som lugnade ner mig för paniken var nära... ha ha

 

Idag ska mjukglassmaskinen igång på jobbet så nu går man väl upp de kg jag precis tappat och är så stolt över....

 

Får se hur det går, får väl provsmaka i alla fall? hhmmm..

 

 

Kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards