Alla inlägg den 21 april 2010

Av evelina nordberg - 21 april 2010 18:24

Det är så fruktansvärt märkligt att folk orkar......

 

Säg inte en sak och gör något annat!!!

 

Hur många chanser ska folk få? Man tror att de är ens vänner men sen vänder de fort som attan när man ifrågasätter.... Fast ärligt orkar jag inte bry mig längre...

 

Jag tycker det är skönt att slippa alla dessa problem hela tiden.... alla energitjuvar och alla som kräver en massa saker, jag lever mitt liv så som jag vill leva det.

 

Allt är upp till mig!

 

 

 

Jag är däremot glad för att min mor & far nu är hemma efter många turer fram och tillbaka så är de här!!!

 

När man inte har information hela tiden så oroar man sig och det har jag gjort i 5 dagar. Följt nyheter, internet och ringt flygbolag för deras räkning. Jäkla tur att de har mig!

 

Fick även ordnat allt för mormor i sista sekund även om jag varit där ute varenda dag sista veckan för att vi inte visste när de skulle komma...

 

Greger skulle ju badas & borstas. Det skulle handlas och plockas. Posten skulle in och keno skulle lämnas in...

 

Det sköter sig inte självt direkt...

 

Kam på er

 

Ovido - Quiz & Flashcards