Alla inlägg den 15 april 2010

Av evelina nordberg - 15 april 2010 19:25

      


ringde precis min mor & far & Bettan och hörde hur de hade tänkt ta sig hem imorgon? Med tanke på att alla flyg är inställda på grund av den där vulkanen på Island...

 

De visste ingenting. De hade fått ett sms men trodde det var ett skämt... ha ha

 

Tji fick dom... Nu har jag en orolig Turid och en orolig mormor på halsen som undrar hur det ska gå för dom?

 

Men jag vet lika mycket som dom så hur ska jag kunna veta?

 

Jaja de skulle höra av sig när de visste mera men man undrar ju?

 

 

Nu ska jag följa nyheterna och kolla på halv åtta hos mig...

Av evelina nordberg - 15 april 2010 18:07

Idag har jag fått gjort så otroligt mycket här hemma....

 

Fick även åkt ut till mormor idag igen och badat hennes hund och handlat massor till henne....

 

Ibland undrar jag hur folk fungerar? Tar de den lättaste vägen ut eller stannar de till och inser fakta och tar tag i problemet? finns olika männsikor men man upptäcker snart vilka vägar de tar....

 

Det viktigaste är att inse innan det är försent. Att välja och vraka bland vänner kan nog ingen göra (även om de tror de) men ibland gäller det att rensa lite bland sina vänner och se vilka ens riktiga vänner är....

 

Jag har funderat och funderat och kommit fram till mycket men inget konkret. Hur går man vidare?

 

Jag önskar det fanns ett facit till varje liv och att man kunde bläddra fram och tillbaka och se hur var och när allt ska ske och när det inte sker...

 

Jaja... Imorgon blir det jobb igen men sen är jag ledig i 2 dagar igen!!

 

Love ya!!!

 

 

Av evelina nordberg - 15 april 2010 10:56

Gårdagen gick i en rasande fart....

 

Fick gjort hela övervåningen vårfin och nästan hela tvättstugan... Ska fortsätta med undervåningen idag..

 

Hann dock inte göra i ordning bilen men det ska jag göra idag!

 

Var förbi mormor igår med lite varor och ska även dit ida med resten..... ska även tvätta hennes hund för det hann jag inte igår...

 

Men jag firade dock farfar... han är ju helt underbar!! vi myste i några timmar med smörgåstårta och budapestrulle...

 

han var så glad när vi åkte därifrån för då hade han fått träffa alla i sin familj.. (kändes konstigt att inte min mor och far var där men vi får ta det nästa gång)

 

 

de kommer ju snart hem så det blir bra....

 

 

kram

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards