Alla inlägg den 23 november 2009

Av evelina nordberg - 23 november 2009 16:05

jag är något trött idag... igår gick jag en långpromenad med mizzy i ösregnet.... dum idé från början men jag tänkte att med rätt kläder så går det bra. trots det var ju hur blöt som helst när jag kom hem....


Inatt stod hästarna inne så vid 7 imorse åkte jag och släppte ut dom och de tyckte det var roligt när det för en gångs skull var uppehåll....


i natt får de gå ute ska bara ge dom mer mat sen....


Imorgon jobbar jag öppning och det ska bli roligt... har varit ledig i 4 dagar så jag får en tuff start...


ska ringa hovslagaren idag också så Fanny får nya skor.... ska bli skönt...


Ha det gott



en bild från förra vintern



fanny o cherry


Min katter

kATTER   electra på steg      Electra på stegen




Ovido - Quiz & Flashcards