Alla inlägg den 13 november 2009

Av evelina nordberg - 13 november 2009 18:22

Har inte skrivit något på ett tag.... inte orkat helt enkelt...


Idag var jag ute och red med mina vänner..... riktigt roligt faktiskt och fanny skötte sig exemplariskt..... underbart!!!  



Nu ska jag jobba hela helgen men det ska bli skönt på ett sätt.... behöver ett break från renoveringen här hemma.... blir lite mycket ibland!


igår storstädade jag verkligen hela huset.... torka av lister och allt i min väg.....


skönt med tvättmaskin igen också.... tvättat undan allt verkligen.....



jag väntar dock fortfarande på min bil som nu bytt plats från den ena verkstaden till nästa... suck!!!


Mizzy (min hund) fick två säckar älgben av våran snälla älgjägare som åkte typ 8 mil för att lämna det till min hund... han e så söt den!!! så nu är den ena frysboxen smockfull med älgben och kött....


ska ringa och boka transporten hos min underbara vän också för vi ska ju iväg en massa nu jag och fanny så det är bra att hon vet om att jag ska ha den då, trots att hon sagt att jag bara kan ta den så vill jag gärna förbereda henne...


slänger in några bilder på min pärla!!!

    

Ovido - Quiz & Flashcards