Alla inlägg den 2 november 2009

Av evelina nordberg - 2 november 2009 11:41

e ledig idag.... så skönt!!!


Har jobbat hela helgen men i fredags hade vi mys hemma... var riktigt skönt....


på lördagen kom dennis på besök över en kaffe, var roligt... men strax därefter var det jobbdags... jobbade kvällen och fick se det mesta kan jag säga... häxor och drakulor.... ha ha


efter jag jobbat åkte jag till klas och görel och fikade....


på söndagen började  jag tdigt men det var riktigt lugnt så vi städade mest. sen åkte jag hem och körde en 10 sekunders ombyte då jag skulle möta släkten på kina resturangen i stenungsund. men jag var där nästan först så det var ju bra för jag hade organiserat alltihop. vi skulle ta ut farfar för det är ett år sen vi begravde farmor så han har varit nere det sista.


igår kom även leveransen till stallet jag väntat på. höhäckar i plast blev det... grymt bra!!!


nu blir det en snabb shopping tur och sen lite träning...

Ovido - Quiz & Flashcards