Alla inlägg den 16 november 2009

Av evelina nordberg - 16 november 2009 18:01

idag var det en jobbig dag.... jobbade stängning igår och öppning idag.... stor suck!!!


men nu är arbetsdagen slut... fick erbjudande om ett extra jobb som jag definitivt kommer nappa på. jag vill verkligen tjäna mina egna pengar. vill absolut leva i ett jämnt ekonomiskt förhållande... jag skulle aldrig be min man om pengar, vägrar!!! jag är uppvuxen med en mamma som fostrat mig till ett liv i jämlikhet. hon är extra speciell med det men jag förstår verkligen varför ibland...


jag vill också kunna bidra till räkningar och liknande..... ja absolut så vill jag ha det!



ibland blir det nog för mycket jobb men vad fan? man lever bara en gång.....


jag har även stora planer på ett projekt så då behöver jag verkligen pengar... hi hi


nu blir det middag.... pressad potatis med schnitzel..... supergott!!! lite bearneise sås till så e det toppen!


Ovido - Quiz & Flashcards