Alla inlägg under september 2012

Av evelina nordberg - 13 september 2012 14:05

Moa älskar att sova ute i vagnen och har gjort det i 2 timmar nu...

Härligt med att sova i ny påse... Och i höstens härliga väder

Får ju visa en bild från grannarnas fika stund häromdagen också..

Får ju visa en fin bild på Moas kusin med :)

Bered er på bildbomb

Av evelina nordberg - 13 september 2012 11:41

Är lite inne på att prova en trehjuling...

Skönt att ha en i bilen och en för promenader...

Just nu kan man bli provköra en barnvagn och testa den fullt ut...

Av evelina nordberg - 9 september 2012 00:26

Dags för sängen för Moa är nog pigg imorgon

Idag träffade hon sin kusin Ella och det var mysigt

Sen kräftskiva hos Maria Och det var synd att jag inte kunde stanna längre


Kram på er

Av evelina nordberg - 8 september 2012 14:34

Moa sitter i sin stol och har otroligt roligt... Hon älskar den och har gjort länge...

Moa kryper ju nu men åt fel håll den lilla bakåtsträvaren:)

Ska nu ge mig i kast med fotoalbummen tror jag om Moa vill sitta kvar där

Sen måste jag byta däck på saaben då pyspunkan är ett faktum

Av evelina nordberg - 6 september 2012 10:49

Kan bli vinter nu för jag har nog köpt den grymmaste åkpåsen ever!!!! Är så himla glad! Undra hur många älgar och rådjur som kommer beundra den för det är väl vi i skogen som kommer se den:)

Får åka in till Göteborg och bara strosa runt helt enkelt!!!

Tack Therese för dina snygga saker
Www.buppabrand.se

Av evelina nordberg - 6 september 2012 09:01

Nu har jag bestämt mig... Nu får det vara nog.... Igår gick jag en långpromenad på Askerön och glömde ta kort men ska ta ett då och då för sakens skull...

Var och tvätta bilen nu på morgonen... Fy vad den såg ut;))

Nu ska vi hem och duscha m.m och sen blir det fotografering i Stenungsund för Moa

Love

Moa

Av evelina nordberg - 4 september 2012 17:15

Mysiga lilla moa och jag har det så skönt hela dagarna

Av evelina nordberg - 4 september 2012 17:13

Min åkpåse är på g!!! Åh vad jag längtar...

Kolla in
Www.buppabrand.se

Ovido - Quiz & Flashcards