Alla inlägg den 14 september 2012

Av evelina nordberg - 14 september 2012 23:37

Idag har det inte hänt mycket...

En sådan dag helt enkelt....

Läste en konversation om nappar! Vilka åsikter många föräldrar har.. Man gör väl ändå det som passar ens barn bäst? Jag tänker inte trycka i min dotter en napp för det är gulligt om hon inte vill ha den!


Nu är det natten

Av evelina nordberg - 14 september 2012 01:59

Sitter och kollar på min dotter och inser hur lycklig jag är!! Underbara hon!

Idag har vi:

Vaknat med ett leende och gjort oss i ordning för öppna förskolan

Lekt/fikat och skrämt slaget ur sin mor på öppna

Hem städa fixa diska... You name it!

Lasta kärra, slänga skräp, fakturera, fika med underbara Frida...

En kväll på jobbet slutade i att jag lagade mat 22:40 på kvällen och åt en tesked.

Summan av mat idag: en macka och en tesked köttfärs

Bättring imorgon??

Läste om napp hysteri på Facebook. Så löjligt!
Min dotter snor gärna Fenix napp men fattar inte varför hon skall ha den utan själva grejen att ta något är roligt men tro ja det när mamma köpte 30 nappar för att det alltid skulle finnas men nu kan Moa ta hem 30 vänner för nappar har vi!!!
Hej och välkommen. Kaffe?? Kaka har vi tyvärr ingen men din son går gärna ta en napp?

Nu blir det SOVA och inse att morgondagen är här

Ovido - Quiz & Flashcards