Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av evelina nordberg - 16 augusti 2010 10:15

Jaha så var det måndag igen....

 

Har haft fullt upp hela helgen med både ordinarie jobb och massa reportage!

 

Men vad gör det när den 25: e kommer inflygande...?

 

ikväll jobbar jag stängning med ett litet avbrott för personalmöte...

 

Imorgon ska det grejas i stallet är det tänkt... hhmm... Jag har i alla fall tänkt att göra det nu när vi kanske får två nya hästar till stallet så får vi städa och organisera lite...

 

kommer bli super!

 

Har även anmält mig till ridkurs till hösten så nu får jag titta på eventuellt köp av en transport. Trots att jag har en som jag får låna gratis när som helst så kan det vara skönt att ha en egen om något skulle hända? Är supernervös för hur Fanny ska ta detta med ny miljö och massa andra hästar... men ridläraren har lovat privatlektion två gånger innan så det ska nog lösa sig...

 

 

Nu ser det ut som hej kom och hjälp mig här hemma då jag fick ett ryck och drog loss alla överdrag på min soffa för att tvätta dom! ha ha

 

 

ha det

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards