Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av evelina nordberg - 2 augusti 2010 11:48

Hejsan....

 

Ibland så undrar jag hur folk tänker? För vissa är det lätt att strö salt i såren på någon annan?

 

För vissa spelar det ingen roll hur länge man känt personen i fråga utan de måste bara göra så att andra hamnar mer under isen än de var innan.....

 

Konstigt det där?

 

Det händer så mycket märkligt hela tiden så ibland upphör man inte att förvånas!!

 

Det värsta är nog de som inte förstår vad de har gjort! Hur kan de inte förstå det.... Jag anser att man inte ska behöva påpeka det men tydligen.... Men ska jag behöva påpeka för någon att de gjort en av mina vänner riktigt illa? Nej men någonstans måste det ju finnas en tanke om det, eller?

 

Nu till något annat!!!

 

Här e lite bilder på hästarna....

 

 

      

 

 

Idag är min semester egentligen över men jag jobbar bara 2 dagar och sen en vecka ledigt till!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards