Alla inlägg den 14 maj 2010

Av evelina nordberg - 14 maj 2010 12:52

 

fullt upp minst sagt...

 

 

Fick gå upp tidigt för att åka in till Stenungsund och fixa en sak... Sen passade jag på att sola då jag ändå var där....

 

Nu e jag hemma och tar det lugnt innan jobbet ikväll...

 

Igår var jag och Carro i stallet för att greja lite...

 

Lilleman släppte vi över hos dom stora då han skulle få springa av sig lite och det gjorde han verkligen.... Fanny gömde sig bakom Angel då hon tyckte att lilleman var något läskig...

 

Imorgon ska jag upp med tuppen och ge mig ut och hämta transport och sen hämta upp hästarna som ska ut på sommarbete.... Roligt dom ska ha det med nya kompisar!!

 

Då ska jag även börja plocka ner vinterhagen i stallet och försöka få ordning på den så strömmen går runt ordentligt!

 

Ska bli roligt att utföra alla planer jag har för stallet!! tjoooho!!

 

Ska hinna med allt annat också men men...

 

 

kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards