Alla inlägg den 6 maj 2010

Av evelina nordberg - 6 maj 2010 18:14

Galen värld = Galna människor....

 

Dessa dagar har jag gått på sparlåga i hopp om att finna den riktiga energin men bakslagen kommer farande precis som alla dammråttor som bara dyker upp när man minst anar det...

 

Jag  har i alla fall fått på min häst några nya skor som legat på önskelistan länge... Det är inga nya i den meningen men jag har skjutit upp detta med hovslagaren alldeles för länge.... men nu är det klart!

 

Jag är även helt klar med vardagsrummet så det känns skönt....

 

Jag trodde att allt bara skulle fortsätta gå rakt neråt men nu börjar jag se att det planar ut....

 

massa bra besked kommer hela tiden och mitt liv börjar bli bra....

 

Har insett och förstått så mycket det sista att det nu börjar ordna upp sig med allt...

 

Snart ska hästarna på sommarbete med sina nya kompisar... ska bli jättebra!

 

Sen ska hela vinterhagen göras om och göras rätt!!

 

Har fått tag på flera som kommer hjälpa till så det kommer bli bra. Även inuti stallet kommer få en rejäl uppfräschning. Pratade med stallägaren och han sa att eftersom jag har hela stallet så får jag ställa elefanter där om jag vill... ha ha

 

Har massa saker på gång i stallväg, jobbväg och allt annat... men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge... så himla bra!

 

kramar

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards