Alla inlägg den 15 november 2010

Av evelina nordberg - 15 november 2010 12:03

Idag fick jag en sådan känsla, eller rättare sagt igår!

 

orkar inte med en jävla massa krav, ärligt talat!

 

Jag ska göra mig kravlös.... ska rensa lite bland allt måste hela tiden.....

 

jag ska göra det jag kan, vill och känner för men inte mer än så... ingen ska kunna säga att du måste göra så...

 

Men idag måste jag faktiskt göra lite trots att jag är superrisig!!! fast jag gör det för att jag vill!!

 

 

ska ner till stallet också och impregnera alla underbara täcken som nicolina tvättat för mig! de ser helt nya ut nu!! toppen!!!!

 

 

Det är faktiskt roligare att lägga på ett fräscht täcke och veta att hon inte får skav eller sådant av gammal svett än att lägga på ett smutsigt & svettigt täcke......

 

 

kram kram

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards