Alla inlägg den 4 november 2010

Av evelina nordberg - 4 november 2010 11:05

I tisdags fick jag veta att vi numera får ha akryl/gele naglar på jobbet fast med vissa restriktioner"!

 

Så igår gjorde jag sådana! Jag har haft det förr flera gånger och jag har längtat! Gick och tänkte på att om jag målar mina egna i fransk manikyr varje dag så ser ingen när jag gjort fusknaglar! bara att de är lite längre och lite snyggare!

 

  

 

Men det kan misstolkas också!!

 

Härförlängningen gjorde jag efter att underbara Caisa hade gjort det och då gick jag och tänkte i över ett år på det! Jag gjorde det alltså inte efter någon annan!!!!

 

Naglarna gjorde jag för att jag älskar att ha sådana naglar! Det e toppen och man mår riktigt bra! Känner sig lite finare sådär!!

 

 

 

Förut satt jag och tittade på skor. Vill ha en snygg känga nu i vinter men hittar inget som jag vill ha

 

 

En skridsko utan skena kanske? För att väcka gamla minnen som konståkare? nej tack!

 

Men så såg jag denna! Vinterkänga skulle jag ha men denna var ju supersnygg! Jag önskar mig!!!!!

 

så otroligt snygg!!!!!!!!!! 

 

 

 

 

 

nej nu ska jag äta sallad igen.

 

2 gånger om dagen = sallad med något gott innehåll

1 gång om dagen = riktig husmanskost

 

minst 3 frukter som mellanmål under dagen

minst 3 liter vatten om dagen

 

så ser mina dagar ut numera........

 

 

Ska sätta igång o städa, äta och sen ut med hunden och efter det är det dags för solning i Stenungsund!

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards