Alla inlägg den 1 februari 2011

Av evelina nordberg - 1 februari 2011 15:52

Glömde ju säga att "mina" päror fick komma in nu på dagen och värma sig då de såg frusna ut!!

 

 

De är ju inte mina men lite då rå?

Jag har ju en och tro mig det räcker men jag bryr mig lika mycket om alla i stallet.... och såklart alla människor där!

 

Nu längtar jag tills fredag då jag ska på äventyr och nästa fredag börjar nästa stora äventyr!!

 

Det e bara få som vet och den dagen allt e klart skall jag skrika ut det till hela världen!!!

 

Så mycket otur och negativitet slutade helt plötsligt i världens positivaste underbaraste sak!!

 

p&k

 

 

Av evelina nordberg - 1 februari 2011 15:43

Just idag startar en ny era av mitt liv!!!

 

tjooohooooo

 

 

mer info kommer senare men tills dess!!!

 

 

shit vad kul!

Ovido - Quiz & Flashcards