Alla inlägg under januari 2011

Av evelina nordberg - 17 januari 2011 12:58

Då var det måndag igen och många känner, åh nej!!! men inte jag för måndag betyder en ny vecka med nya utmaningar...

 

Jag tar dagen som den kommer för det e lättast så...

 

Längtar i och för sig till nästa vecka för då händer mycket roliga saker! Jag ska till Göteborg både onsdag och torsdag...

 

Onsdag ska naglar göras om (längtat) och en tur till Ikea med shoppinglistan...

Torsdag ska jag och Cecilia göra staden osäker!

 

Ibland undrar jag hur mycket tid folk har? Om de har så mycket tid över att de måste störa sig på andra och hitta på massa saker så tycker jag ju ganska synd om dom!

 

Då kan man ärligt talat inte ha ett meningsfullt liv*?

 

Nej nu ska jag snart jobba.... kram

 

 

 

Av evelina nordberg - 14 januari 2011 10:07

jag funderar ofta på hur det skulle kunna vara?

 

Det skulle kunna vara helt annorlunda på alla sätt om man ändrade få detaljer.... tänk vad lite kan göra?

 

Hästarna

De mår fint och kommer bra överens. Nu börjar planeringen för våren och hur vi ska ändra/fixa/trixa. Många planer finns och de flesta skall väl genomföras..

 

Mizzy

Mizzy börjar bli gammal men mår fint. Hon tigger dock lite väl mycket nu men lyckas komma undan med det mesta

 

Katterna

De gör som de brukar (river halva huset)

 

Jag

Jag har varit sjuk men är fit for fight nu..

Längtar tills det är vår!!

 

Idag började jag med att inte äta godis, dricka läsk m.m

Nu får det vara bra för beach 2011, here we come!

 

Nu längtar jag tills den 26:e då naglarna skall göras om och IKEA skall få sig ett besök av mig. Har en inköpslista som ska handlas..

 

27:e skall jag och den underbara Cecilia göra stan. Bara mysa och fika och kolla runt i affärer!!!

 

kram kram

Av evelina nordberg - 5 januari 2011 14:46

jag e så sjukt trött...

 

har inte kunnat äta ännu men snart så... ikväll ska jag göra hemmalagad hamburgare med pommes... så himla gott!

 

just nu känns det supergott men jag vet inte om det e lika gott ikväll?

 

nej nu ska jag sova en stund till!

Av evelina nordberg - 3 januari 2011 12:00

Året som var bjöd på många överraskningar!

 

Jag jobbade alldeles för mycket (mig själv att skylla)

Fast jag tycker det e roligt samtidigt!

 

Detta året skall jag njuta och ta allt i slow motion. ska aldrig skynda på med något, det lovar jag!

 

har massa funderingar, planer m.m men beslutet är att ta det lugnt... ska inte bry mig så mycket tror jag...

 

 

Kram på er

 

Ovido - Quiz & Flashcards