Alla inlägg den 1 juli 2010

Av evelina nordberg - 1 juli 2010 16:20

Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera här!!

 

liten sammanfattning då....

 

nytt motto! ta dagen som den kommer

har absolut ingen lust att planera något utan bara följer med strömmen helt enkelt....

 

hästarna mår bra och jag är där ute så ofta det går... Carro & jag åker dit titt som tätt och det betyder att vi är där minst 2 ggr per dag men nästan aldrig samtidigt.

 

vinterhagen som jag & Carro gör om till en riktig!! är snart klar. Bara tråddragning kvar... men just nu är det så varmt och mycket annat på schemat så...

 

Längtar just nu till min semester! 3,5 veckor utan jobb! vad skönt att bara slappa hemma och kanske på stranden?

 

har i och för sig mycket som borde göras men det löser sig så småningom hoppas jag...

 

Mitt växthus kom i och för sig häromdagen men nu ska det plockas ihop också men min snälla far kunde kanske tänka sig att hjälpa mig... hhmm.....

 

Kram på er!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards