Alla inlägg den 11 juni 2010

Av evelina nordberg - 11 juni 2010 10:09

Många tycker precis så men inte jag eftersom jag jobbar nästan alla fredag kvällar men vad gör det? idag får jag trevligt sällskap på eftermiddagen i form av Frida.

 

Får passa på att lyckönska Andrea på hennes resa nu när hon lämnar Sverigen en stund...

 

I helgen är det kalas o åter kalas.... Varför fyller alla samtidigt? Tur att jag inte har något att göra då?

 

Nästa helg blir det kalas här då lille Emil fyller år.. Jobbar dock hela helgen men smörgåstårta kan man ju förbereda!

Annars brukar jag alltid göra någon mat eller pajer eller liknande men inte iår...

 

Igår var jag på IKEA och det slutade med att bilen var smockfull på vägen hem men roligt var det!!!

 

Var inne på tre hästar en sväng men det slutade bara i en flughuva och ett par boots till Fanny.

 

nej nu ska jag städa vidare!!!!!!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards