Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

jahopp!!!!!

Av evelina nordberg - 25 oktober 2010 13:34

Jag tycker verkligen att jag är på gång nu!!!

 

Har verkligen fullt upp! Men shit vad roligt det ändå är!

 

skriver hur många reportage som helst nu då jag tänker på vad som komma skall!!

 

Allt från Judo, konståkning, hästar och massa mera. ha ha

 

Har även massa energi som jag lägger på min häst. Idag masserade jag henne och smörjde hennes stackars ben som känns som pinnar. Hon har ju en skada i frambenen som inte blir så bra om hon står still för länge. Men hon var mer böjbar när jag släppte ut henne. Nu måste hovis snart komma då hon har en stackars sko kvar!!

 

Nu ska jag snart till mitt ordinarie jobb och det ska bli kul...

 

har bestämt mig för att gå in i allt jag gör men inställningen att det ska bli förbannat kul!! ha ha

 

Igår var det ganska segt på jobbet men jag fixade och trixade lite så tiden försvann ändå...

 

 

 

På onsdag ska jag till tre hästar på klubbkväll.... måste köpa några saker så då kan jag lika gärna göra det då helt enkelt! någon som vill följa med?

 

På torsdag ska jag till Jennifer (bästa frisören ever) för att sätta om håret och piffa upp mig lite sådär!

 

 

Börjar även rensa bland vänner, bekanta och mina saker då jag har tröttnat på alldeles för många!

 

 

Ha det gött !!!!!!!!

 
 
Ingen bild

Caisa

25 oktober 2010 16:10

Härlig inställning! Hoppas du kan smitta mig lite.

Vart är det din frisör finns? Funderar på o fixa till håret lite hos någon som har koll på grejorna.. :)Och sätta i nytt hår dessutom! Vad tar hon för det?

Kram

evelina nordberg

27 oktober 2010 18:43

Jennifer heter hon och hon e verkligen toppen! billig och bra!

jag brukar köpa med mig eget hår så fixar hon resten. så det blir inte så dyrt....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards