Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av evelina nordberg - 2 oktober 2009 16:27

Numera jobbar jag ju inte fredagar längre... skönt men trots det har jag varit på jobbet flera gånger idag... suck!!


Idag flyttade jag hem Fanny. Var riktgit skönt för nu har de gått på sommarbete hela sommaren men i helgen skall oväder komma in så det var läge nu men de får gå ute ett tag till.

Fanny e ju en klippa att lasta hon går bara på helt enkelt.... skitbra!!


Nu e oscar här och hälsar på men sen ska jag fortsätta städa och laga lite mat inför myset ikväll....


jobbar tidigt hela helgen så då blir det inte mycket gjort....


igår var jag på Tjörns ridklubb på en föreläsning om hur du kan utveckla din ridning genom tankekraft... Shit vad det var intressant verkligen... Det var jätteroligt.

Ovido - Quiz & Flashcards