Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Idag.......

Av evelina nordberg - 30 juli 2009 11:15

Nu sitter jag i soffan och bara slappar. Egentligen finns det mycket att göra men orken har runnit ur mig just nu!!!


Jag sitter och kollar på min underbara vän Stig som målar mitt hus!! Han är för snäll han.... Men jag har lovat att alltid ha kaffe klart, mat flera gånger om dagen och en god efterrätt ikväll....


Ska åka ut till min kära häst senare. Prova de nya täckena på henne. Ska bli roligt! Hon e ganska mullig nu efter sommarvilan på det underbara havsbetet. Hon har även skaffat nya kompisar så som sex shettisar på ena sidan och två varmblodshingstar på andra sidan. För ett tag sen tog hon sig en tur till shettisarna och kolla vad dom gjorde för något roligt... Ingen skada skedd och hon som ägde shettisarna tyckte mest det var roligt.


Fanny kommer inte vilja åka ifrån betet. Hon trivs verkligen där ute.


Det får bli en tur till Göteborg också och hälsa på lite vänner och handla tapeter till hallen som Stig ska hjälpa mig med.


Igår beställde jag ny utebelysning. Jättefina men dyra!! Köpte även tre stolpar med lyktor på. En vid varje sida av infarten och en på gräsmattan.


Blir nog ordning här med tror jag, i alla fall någon gång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards