Alla inlägg den 4 april 2013

Av evelina nordberg - 4 april 2013 22:57

Hur är ni?

På plattformen familjeliv diskuterades val av barnvagnar...

Emmaljunga var enligt dom White trash vagnar. De som kör dom har hängbröst och bryr sig inte ett skit om något.

De som kör bugga däremot var slanka, välmående, sminkade osv..

Ärligt? Är det så det är nu? Man drömmer mamman efter vagnen!

Ja jag har hängbröst men det har jag trots att jag inte kör en emmaljunga! Ge er någongång!

Sen så är man tydligen smal om man kör bugga så mina härliga knubbiga vänner.... Köp en bugga så blir vi slanka och fina! Varför har inget sagt det innan? 10,000 senare blir man smal och fin... Dags att beställa en nu innan beach 2013 så slipper jag vänta ända till 2096 och visa mig på stranden

Av evelina nordberg - 4 april 2013 01:20

Något till tappen?

Av evelina nordberg - 4 april 2013 00:47

Gör schema inför kommande vår/sommar... Känns vemodigt att börja jobba heltid igen men lägger mina timmar så Moa behöver noll timmar på dagis/förskola. Så skönt!
Då får vi hellre åka till öppna några gånger per vecka...

Tänkte att hon kunde börja dagis när hon är 3 ungefär... Har träffat massa föräldrar det sista som inte ens haft sina barn på dagis/förskola och det har funkat toppen! Det blir vad man gör det till:)


Fick handlat en newbie klänning, newbie dress och strumpbyxor till Moa idag :)

Sen var jag på Gallerix och ramade in två tavlor. Så nu blir hallen full av tavlor! Finns en underbart härlig kille i Thailand som målar av foton. Tycker de är helt fantastiska! Minne för livet!
Så jag la lite pengar på en ram med solskydd så slipper jag oroa mig för att de bleks.

Hade även en trevlig förmiddag med en god vän följt av fler goda vänner. Sen så åkte jag till vårdcentralen i Stenungsund. Min familj lyckas alltid vara just där när det händer! En gubbe får hjärtproblem rätt framför och ramlar in i väggen. Han vägrar ta hjälp av personal på vårdcentralen så han erbjuds att få skjuts hem av oss. Gladare gubbe får man leta efter! Dagens goda gärning!!

Puss och kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards