Alla inlägg den 3 april 2013

Av evelina nordberg - 3 april 2013 00:59

Ja mycket ville jag ha så det får nog bli så:(

Av evelina nordberg - 3 april 2013 00:00

Hallå? Min far är underbar!

När han kom hem från Thailand hade han en gigantisk burk Elisabeth arden kräm med sig och 7 mascaror... Tror jag klarar mig ett tag efter hans shoppande i tax freen :)

Sen är både mor och far fantastiska! Moa fick superfina saker och hatten gillar hon mest :) den hänger på både Moa, hennes mamma, hunden och katten! Alla får prova vare sig de vill eller inte!

En sak jag funderat på är: hur snabbt kan en 1åring dra ut saker?? Det tar typ 3 minuter!!! Blir tokig! Fast hon är överlycklig...

Idag fick jag en dipp! Kina puffar och dumle snack fick bli mitt fall trots att jag handlade på full mage så jag lägger inte ens upp bilden på shape up!! :( :( :(

Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards