Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Idiot/ ont och klant

Av evelina nordberg - 18 januari 2013 13:39

Ja jag kallar mig själv idiot! Idiot för att jag är SÅ rädd för tandläkaren och inte tar tag i det!

Inatt fick jag åka in akut till sjukhuset.
Väl inne fick jag starka värktabletter och kunde få 2 timmars sömn.. Så inatt har jag sovit 2 hela timmar och känner mig helt slut..

Värken var så stark att jag för några ögonblick tänkte att nu tar jag livet av mig! Låg på köksgolvet och kved.. Jag klarar allt!! Utom just tandvärk!!

Det är en piss i havet att föda barn gentemot tandvärk. Jag avled nästan..

Så nu sitter jag här med en värk i käften och väntar på min tid hos tandläkaren.. Och jag vet vad de kommer säga.. Suck!

De kommer inte kunna göra något utan skickar hem mig med mer värktabletter för det är en stor operation jag måste göra och den har jag avbokat tre gånger!!!

Skräcken jag har, har gjort att jag ena gången åkte ut och vände i dörren! Känner mig som en 3-åring!

Vuxna människa-ta tag i ditt liv!!!

Så ikväll bäddar jag ner mig med ett glas vatten och tycker så SYND om mig själv! Det får man väl? Ibland i alla fall ;) Inte ofta jag gör det men idag ska jag göra det!

Fick äran att vara barnvakt imorse och han är ju världens gullunge...somnade hur snabbt som helst. Han kan jag passa flera gånger utan problem :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards