Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

tisdag

Av evelina nordberg - 18 januari 2011 09:40

idag är det tisdag....

 

känns faktiskt riktigt skönt! jobbar idag och fredag men annars e veckan ledig (som det ser ut i alla fall)

 

Imorgon bitti ska jag till de mysiga hästarna! myspys!

 

Känns som om min otur börjar släppa nu.. så jäkla skönt... kan behövas för nu har det varit alldeles för mycket det sista men det blir väl vad man gör det till kanske?

 

Jag kom hem från jobbet igår och möttes av två katter och en hund ( alla med stora ögon) kändes så himla skönt med tre små varelser som var extremt glada att se mig och när jag vaknade imorse låg en katt vid min arm och en på magen...

 

Mizzy låg ovanför trappan och tittade ner för att se om jag kunde komma upp snart?

 

idag är det jobb ja, ska bli skönt faktiskt. jag håller på med att skriva upp allt som har fel ean kod så det tar sin lilla tid men snart klar... tiden går fortare då så det e skönt...

 

 

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Skapa flashcards